Επιστροφές και παράπονα

I. Επιστροφές

1. Το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση πώλησης (επιστροφή) σύμφωνα με το άρθρο 27 του νόμου περί δικαιωμάτων του καταναλωτή, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εντός 14 ημερών κατά την ηλεκτρονική αγορά. Το εν λόγω δικαίωμα ισχύει για τον καταναλωτή και, ως εκ τούτου, όχι για το φυσικό πρόσωπο που ασκεί οικονομική δραστηριότητα, το οποίο χρησιμοποίησε τα αγαθά για την άσκηση της εν λόγω δραστηριότητας.

2. Η επιστροφή των αγαθών μπορεί να γίνει με βάση την απόδειξη της αγοράς. Τα επιστρεφόμενα αγαθά δεν πρέπει να φέρουν σημάδια φθοράς. 3. Ο καταναλωτής μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς εντός παρατεταμένης προθεσμίας έως 30 ημερών από την ημερομηνία αγοράς.

Τα αγαθά πρέπει να επιστραφούν με το ΕΝΤΥΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ και τη σημείωση "ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ" στην ακόλουθη διεύθυνση:

Tennis-Zone.gr
Σοφίας Βέμπο 25
16561, Γλυφάδα

3. Τα έξοδα αποστολής στο Tennis-Zone.gr κατά την επιστροφή βαρύνουν τον αποστολέα.

4. Επιστροφές με αντικαταβολή δεν θα γίνονται δεκτές.

5. Σε περίπτωση πλήρους επιστροφής της παραγγελίας, η επιστροφή περιλαμβάνει την αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων μαζί με τυχόν έξοδα αποστολής (που βρίσκονται στην απόδειξη). Σε περίπτωση μερικής επιστροφής, το ποσό που μεταφέρεται δεν περιλαμβάνει τα έξοδα αποστολής.

6. Κατά την επιστροφή ενός προϊόντος, το σύστημα αφαιρεί τις αξίες των παραγγελθέντων προϊόντων από το ιστορικό παραγγελιών, γεγονός που επηρεάζει το όριο έκπτωσης που επιτυγχάνεται στο σύστημα επιβράβευσης.

7. Η επιστροφή χρημάτων για τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πραγματοποιείται το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των επιστρεφόμενων προϊόντων από τον Πελάτη. Η επιστροφή χρημάτων αφορά το κόστος του προϊόντος/των προϊόντων με τα έξοδα αποστολής (μόνο σε περίπτωση πλήρους επιστροφής). Η επιστροφή χρημάτων γίνεται στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει δηλώσει ο Πελάτης.

ΕΝΤΥΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

 

II. ΠΑΡΑΠΟΝΑ

1. Οι καταγγελίες για αντικαταβολή δεν θα παραλαμβάνονται και δεν θα εξετάζονται.

2. Σε περίπτωση καταγγελίας, πρέπει να συμπληρώσετε και να στείλετε ένα έντυπο καταγγελίας στη διεύθυνση του καταστήματος (μαζί με τα προϊόντα), αναφέροντας ειδικότερα: όνομα, επώνυμο, στοιχεία επικοινωνίας (e-mail, τηλέφωνο) και με λεπτομερή περιγραφή του ελαττώματος στα επιστρεφόμενα προϊόντα. Επιπλέον, η απόδειξη αγοράς πρέπει να αποστέλλεται μαζί με τα επιστρεφόμενα αγαθά. Το προϊόν που διαμαρτύρεται πρέπει να είναι καθαρισμένο από κάθε βρωμιά.

3. Σημειώστε ότι τα προϊόντα που αποστέλλονται στο πλαίσιο της καταγγελίας πρέπει να πληρούν τις βασικές απαιτήσεις υγιεινής. Ο Πελάτης υποχρεούται να υποβάλει τα προϊόντα που καταγγέλλονται καθαρά, χωρίς καμία βρωμιά και υγιεινά αβλαβή, δηλαδή χωρίς δυσάρεστες οσμές.

4. Σε περίπτωση αποδεκτών παραπόνων, εγγυόμαστε την επιστροφή χρημάτων με τραπεζικό έμβασμα στον λογαριασμό που έχει υποδείξει ο Πελάτης.

5. Σύμφωνα με το άρθρο 558 § 1 του Αστικού Κώδικα, αποκλείεται η ευθύνη του Πωλητή στο πλαίσιο της εγγύησης για το προϊόν έναντι του Πελάτη που δεν είναι καταναλωτής.

ΕΝΤΥΠΟ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

 

Ceny Netto!!!