Η προέλευση της K-Swiss
Η K-Swiss ιδρύθηκε το 1966 από δύο Ελβετούς αδελφούς - τον Art και τον Ernie Brunner. Ο στόχος ήταν να δημιουργήσουν μια μάρκα υποδημάτων που να επικεντρώνεται κυρίως στο τένις, το οποίο ήταν το πάθος τους. Όταν σχεδίαζαν τα πρώτα τους αθλητικά παπούτσια, τα αδέρφια άντλησαν έμπνευση από το τένις και το ... σκι.
Ανάπτυξη της μάρκας
Η μάρκα γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη τη δεκαετία του 1990, όταν ο προϋπολογισμός μάρκετινγκ αυξήθηκε σημαντικά και προσλήφθηκαν ειδικοί από άλλες μεγάλες εταιρείες, όπως η Procter and Gamble. Τα αποτελέσματα δεν άργησαν να φανούν - το 1993, το παπούτσι τένις K-Swiss SI-18 International ανακηρύχθηκε το καλύτερο παπούτσι της χρονιάς από το Footwear News. Η εταιρεία είναι γνωστή για τη δημιουργική της προσέγγιση στις δραστηριότητες μάρκετινγκ. Ένα τέλειο παράδειγμα είναι η συνεργασία με τη δημοφιλή τηλεοπτική σειρά Breaking Bad ή οι καμπάνιες με επιχειρηματίες - Karen Civil, Ben Baller και Natalie Ellis.
Πρεσβευτές της K-Swiss
Η K-Swiss συνδέθηκε ή εξακολουθεί να συνδέεται με γνωστές προσωπικότητες των γηπέδων του τένις.Για παράδειγμα:
• Anna Kurnikowa
• Gael Monfils
• Fabio Fognini
• Cameron Norrie
• Julija Putincewa
• Ludmiła Samsonowa