Ιστορία του Björn Borg
Η Bjorn Borg είναι μια σουηδική μάρκα ρούχων που πήρε το όνομά της από τον Bjorn Borg, ο οποίος θεωρείται ένας από τους καλύτερους τενίστες στην ιστορία και νικητής 11 τουρνουά Grand Slam. Ένα χρόνο μετά το τέλος της καριέρας του, το 1984, δημιουργήθηκε η πρώτη συλλογή Bjorn Borg με κύριο σχεδιαστή τον Rohdi Heintz. Η συλλογή βασιζόταν κυρίως σε αθλητικά ρούχα, αλλά μια όλο και πιο τολμηρή στάση και μια πιο επιθετική προσέγγιση σήμαινε ότι μετά από λίγα χρόνια η μάρκα εισήλθε και στον "κόσμο των εσωρούχων".
Το έτος 1989 θεωρείται η επίσημη ίδρυση της μάρκας Bjorn Borg. Εκτός από τον ίδιο τον τενίστα, ιδρυτές ήταν επίσης ο Anders Arnborger και η Louise Hildebeck. Εκείνη την εποχή, τα εσώρουχα θεωρούνταν αποκλειστικά ως προστατευτικό ένδυμα και το κόψιμο της συντριπτικής πλειοψηφίας των προϊόντων ήταν συντηρητικό και παλιομοδίτικο. Θέλοντας να φέρει κάποια αλλαγή και ανανέωση στον κλάδο, ο Anders Arnborger άρχισε να σκέφτεται τη δημιουργία του τέλειου σλιπ μπόξερ. Ο σχεδιαστής ανέπτυξε μια τολμηρή και λαμπρή ιδέα για τα εσώρουχα. Αυτό οδήγησε στη δημιουργία του εμβληματικού σλιπ μπόξερ Bjorn Borg 3201. Αρχικά, οι πρωτοποριακές ιδέες δεν έτυχαν ιδιαίτερου ενδιαφέροντος, αλλά η επιμονή της μάρκας απέδωσε τελικά καρπούς, καθώς τα σλιπ μπόξερ έγιναν ένα ολοένα και πιο δημοφιλές κομμάτι των ανδρικών εσωρούχων.
Ανάπτυξη της μάρκας
Οι αρχές της δεκαετίας του 1990 είναι η εποχή της μεγάλης άνθησης των ποιοτικών, άνετων εσωρούχων. Η τρέλα στη σουηδική αγορά ήταν μια καλή ευκαιρία για να επεκταθεί σε ξένες αγορές. Έτσι, τα εσώρουχα Bjorn Borg βρήκαν το δρόμο τους στη Δανία, τη Νορβηγία, την Αυστραλία, την Ολλανδία και το Βέλγιο.
Μια σημαντική στιγμή στην εξέλιξη της μάρκας ήταν το 2000, όταν δημιουργήθηκε μια νέα πολύχρωμη σειρά εσωρούχων με την ονομασία "fun". Τα τελευταία χρόνια, επέστρεψε στις ρίζες της και, αφού επέστρεψε στη Στοκχόλμη, ξεκίνησε το ταξίδι για να γίνει μια κορυφαία μάρκα όταν πρόκειται για αθλητική μόδα για δραστήριους ανθρώπους.